TACK och adjö mos-mat!

 
Bevare mig väl. Idag kunde jag äntligen äta riktig mat, för tandställningen gör inte lika ont längre! När en matälskande tös (läs: jag) blir tvungen att äta gröt, mosad avokado och stuvad spenat and only that i en vecka så blir det liksom jävligt tråkigt. Idag klarade jag för första gången sedan måndag morgon av att bita igenom en bit ost, så jag slängde entusiastiskt ihop en bröddeg o två små kakdegar. Till middag gjorde jag ugnsrostade rotfrukter med kalvhögrev och bearnaisesås. Herregud vad jag har ätit. Jag vill inte se en skål med havregrynsgröt igen, på mycket, mycket länge.^^
 
Idag kom förresten Rut och Johanna på besök! Rut är hela 11 månader nu och går ständigt runt för att undersöka huset. Det är jättekul att se hur mycket hon har utvecklats! Moster (läs: jag) är jättestolt. :-)
 
 
Allmänt, Tandställningen | | Kommentera |
Upp