Ta min hand och kom så går vi vidare

Ett hej från en kaffeproppad förvirrad och stressad tonåring på ett litet café i stan, skyddad från regnet. 🌸 Bläddra nedåt för en dagsuppdatering. =)
 
Har inte gjort mycket annat än stekt pannkakor i skolan idag, med undantag för tillfället då vi fick rulla ihop sisådär 8 bleck (ÅTTA. BLECK! 😓) med oxrulader. Internetet är fortfarande paj hemma så efter skolan fick jag gå till Sultáns med en internetsticka för att kunna göra klart min presentation till morgondagens nationella prov. Där sitter jag fortfarande. Och möglar. Har druckit för mycket kaffe och börjar bli kissnödig. Dessutom fick jag nya trådar och en nyspänd tandställning i förrgår, så jag har ont i tänderna. Min vardag: 👌👍 *le ironi*. 😜 Men jag ser ljuset i tunneln: helgen! TV, promenader (om vädret tillåter, just nu regnar det utanför fönstret 😔), mattidningar, förhoppningsvis internet, sovmorgonar o brödbakning... längtar till sommaren. 
 
Allmänt | |
Upp